Other pages

Views

8/27/11

[NEWS] [11.08.26] Davichi’s comeback album gets leaked online


Female duo Davichi is facing a frustrating predicament after their entire comeback album got leaked online.
Representatives of Core Contents Media revealed, “Every single song off of Davichi’s upcoming album has been leaked online. The songs are currently being spread throughout YouTube, Facebook, and other portal sites.”
The album was originally scheduled to hit stores on August 29th. Representatives are currently looking into the matter, but have confessed that it will be difficult for them to change the release date.
They added, “The company and the members of Davichi are both very upset with the matter. It’s a new album, their first in a year and three months, so the entire situation is just very upsetting.”
Davichi is scheduled to hold their first comeback performance on the September 2nd episode of KBS’s ‘Music Bank‘.
Source + Photos: Star News via Naver
Credit  : by  @Allkpop 



Album comeback của Davichi đã bị rò rỉ trên mạng


[IMG]
Đôi song ca Davichi đang đối mặt với tình trạng thực sự khó khăn sau khi toàn bộ album mới của họ bị rò rỉ trực tuyến.

Đại diện của Core Content media tiết lộ: "tất cả các bài hát trong album sắp tới của Davichi đã bị rò rỉ trực tuyến. Các bài hát hiện đang được lan rộng ra khắp các mạng xã hội trực tuyến như YouTube, Facebook, và các trang web thông tin khác. "

Album này được dự kiến ​​ban đầu sẽ ra mắt vào ngày 29 tháng 8. Đại diện công ty hiện đang xem xét vấn đề này, nhưng họ cũng đồng thời thú nhận rằng sẽ rất khó khăn để thay đổi ngày phát hành.

Họ nói thêm, "Công ty và các thành viên của Davichi đều cảm thấy rất bất bình . Đó là một album mới, sau một năm và ba tháng đầu tiên của họ, vì vậy toàn bộ tình hình giờ đang rất căng thẳng. "

Davichi sẽ có màn biểu diễnđầu tiên của họ trên KBS music bank ngày 02 tháng 9 

Credit : VITALSIGN @allkpop
V-trans : Sinyanmei@D.E.T/Girlshigh

No comments: