Other pages

Views

12/16/10

[NEWS]Additional details on B2ST’S Dongwoon, Davichi’s Kang Min Kyung “Udon” duet [12.15.09]


B2ST’s maknae member Dongwoon will be collaborating with Davichi’s Kang Min Kyung for a duet.

Titled “Udon“, the song will be the newest addition to the series of lighthearted tracks - SNSD’s Jessica and Park Myung Soo’s “Naeng Myun” as well as Kara’s Nicole and Park Myung Soo’s “Whale” were big hits earlier this summer due to its fun appeal. Indeed, “Udon” was originally produced for Park Myung Soo and Brown Eyed Girl’s Ga-In, but due to scheduling conflicts, the track was passed onto Dongwoon and Kim Min Kyung instead.

For the music video of “Udon” actor Lee Jang Woo has signed on to play a man who eats udon for the first time because of his girlfriend, and ends up loving it.

The duet single will be released on December 17th, so stay tuned! In the meantime, take a step back and enjoy “Naeng Myun” and “Whale”.

Source + Photo: Newsen
Credit :
allkpop
Re-up:
Sinyanmei@Girlshigh.org/D.E.T fanpage on facebook


[16.12.10] Thêm Thông tin về bản song ca "Udon" giữa Dong Woon (B2ST) và Kang Min Kyung (Davichi) 

 

Dongwoon thành viên nhỏ tuổi nhất của B2ST sẽ được cộng tác với Kang Min Kyung (Davichi) trong 1 bản song ca.

Với tiêu đề "Udon", bài hát sẽ trở thành ca khúc mới nhất bổ sung cho loạt các bài hát vui nhộn như - ca khúc "Naeng Myun" của Jessica (SNSD) và Park Myung Soo cũng như ca khúc "Whale" của Nicole (KARA) và Park Myung Soo là 2 ca khúc đã trở thành hit lớn hồi đầu mùa hè với giai điệu vui vẻ hấp dẫn. Trên thực tế , lúc đầu "Udon" đã được viết để dành cho Park Myung Soo và Ga-In (Brown Eyed Girl), nhưng do 1 số trục trặc lịch trình ,bài hát trên đã được "gửi gắm" cho Dongwoon và Kang Min Kyung .

Đối với các video âm nhạc của "Udon" nam diễn viên Lee Jang Woo sẽ vào vai một người đàn ông lần đầu tiên ăn udon chỉ vì bạn gái của mình, và cuối cùng sẽ thích nó .

Single sẽ được phát hành vào ngày 17 tháng 12 ,2010

Source + Photo: Newsen
E-Trans by: maestro-J@allkpop
V-Trans by: sinyanmei@360kpop

TAKE OUT WITH FULL CREDITS

 

No comments: