Other pages

Views

3/22/11

[News] [22.03.11]Davichi’s Kang Min Kyung muses over wearing a wedding dress for her drama


Davichi’s Kang Min Kyung muses over wearing a wedding dress for her drama




On the March 20th broadcast of SBS’s “Smile Mom” drama, Davichi’s Kang Min Kyung exhibited her beauty in a wedding dress.
During the episode, Kang wore a luxurious European-styled wedding dress. She expressed, “Even though I’m only 22 years old and haven’t thought about marriage, wearing such a beautiful wedding dress made me think, ‘When will I wear this kind of dress and get married?
Later, she went on to express her feelings about a specific scene in the drama, where Kang had won the ‘Best Actress’ award at the Cannes Film Festival.
She commented, “Even though it was just a scene in a drama, it was such an honor. It was a dream come true for me, and I want to thank Director Kim Soon Ock for this opportunity.
Kang Min Kyung challenged her acting skills for the first time through this drama. Aside from acting, it’s said that she’s also taken an interest in wardrobe and styling.
Source: Sports Chosun via Nate


Viettrans :




Suy Nghĩ của Kang Min Kyung (Davichi) khi
khoác lên mình chiếc váy cưới cho bộ phim của 



Vào ngày 20.03 , trong bộ phim " Smile,mom "gần đây do đài SBS phát sóng ,vẻ đẹp của Kang Min Kyung (davichi) trong chiếc váy cưới đã được thể hiện rõ nét


Trong tập phim này, Kang mặc một chiếc váy cưới sang trọng kiểu châu Âu. Cô bày tỏ: "Mặc dù tôi chỉ 22 tuổi và chưa từng nghĩ về hôn nhân, nhưng việc được mặc một chiếc váy cưới tuyệt đẹp như thế này đã khiến tôi nghĩ rằng,"Khi nào tôi sẽ mặc váy cưới và kết hôn ? "


Sau đó, cô tiếp tục thể hiện cảm giác của mình về một cảnh cụ thể trong các bộ phim truyền hình, nơi mà Min Kyung đã giành giải thưởng "Nữ diễn viên xuất sắc nhất" tại Liên hoan phim Cannes.


Cô nhận xét: "Mặc dù nó chỉ là một cảnh trong phim truyền hình, tôi vẫn cảm thấy thật vinh dự . Đó là một giấc -mơ -trở -thành-sự -thật đối với tôi, và tôi muốn cảm ơn đạo diễn Kim Soon Ock đã cho tôi cơ hội này. "


Kang Min Kyung thử thách kỹ năng diễn xuất của cô lần đầu tiên qua bộ phim này. Bên cạnh diễn xuất, cô ấy cũng rất có hứng thú với quần áo và tạo phong cách ăn mặc.








Source :AllKpop ( http://www.allkpop.com/2011/03/davichis-kang-min-kyung-muses-over-wearing-a-wedding-dress-for-her-drama
Credit : Supermar@allkpop
Credit pics : SBS Site
V-Trans : [email]Sinyanmei92@D.E.T[/email]/Girlshigh

No comments: