Other pages

Views

12/23/10

[News] [101223] Kang Min Kyung, Baby skin even with make-up. The last winner with superb skin?

[TV Daily News] member of the female duo Davichi - Kang Min Kyung's skin becomes a hot topic among netizens.

On  Minkyung's updated Twitt  recently :"What a busy year-end. I can see how busy I am in December, since my cheeks became thin, which is the last thing that I've ever expected to happen. I am swamped with by too many different things, and it's too difficult for me to deal with all those things in time. I may feel like crying in coming January, Although it is a very tough season, let us try to cheer us up." - She has releaved that twitt with a pic .
 Although she said that she was tired, her soft skin even with make-up attracted so many people's attention.The superiority of the white dress was more light on her skin.

From netizens who saw that pic : "superior skin too!", "baby's skin", "Just beautiful" - they  expressed with their envy.

Meanwhile, Kang Min Kyung  is  in preparation for filming the drama and  busy with Davichi's up-comin' concert schedule

Source : Nate
Photo : Minkie's twitter
Engtrans  + Viettrans: Sinyanmei@D.E.T/girlshigh ( with some help from Jpilchoi@twitter )

=============================================

[23.12.10] Kang Min Kyung,vẫn giữ được làn da em bé ngay cả khi đã make up - "người chiến thắng "cuối cùng với làn da tuyệt đẹp ?


[Daily TV news] Bức ảnh mới nhất trên twitter của Kang Min Kyung của nhóm nhạc Davichi đã trở thành chủ đề nóng đối với các cư dân mạng
Trên twitter của Kang min kyung được cập nhật gần đây cùng với nội dung : " Thật là những ngày cuối năm bận rộn. Tôi có thể thấy được rằng mình đã bận rộn như thế nào trong tháng 12 này khi nhìn thấy má mình càng lúc càng hóp lại,điều mà tôi chẳng hề mong đợi . Bận rộn cùng hàng đống công việc cùng lúc,đối mặt với những điều đó thật khó khăn .Tháng 1 tới chắc hẳn sẽ khiến tôi muốn khóc ( vì bận rộn )..."
Dù Min Kyung nói rằng bản thân rất mệt mỏi ,làn da mịn màng sau lớp make-up của cô ấy vẫn thu hút rất nhiều sự chú ý của cư dân mạng . Cùng với chiếc áo trắng,làn da của cô ấy càng thêm nổi bật
Những người xem đều phải trầm trồ ghen tị : " Da đẹp quá !" ," Super baby Skin " ," cô ấy thật là xinh đẹp "
Trong khoảng thời gian đó,Min Kyung cùng lúc bận rộn với những cảnh quay trong bộ film cuối tuần Smile Mom và lịch tập luyện dày đặc cho những dự án âm nhạc tiếp theo ( bao gồm Concert thứ 2 của nhóm vào ngày 25/12 )



Source + Photo : Nate / Minkyung 's twitter
Viet + Eng trans by Sinyanmei@360kpop

No comments: